ТРАНСПОРТ
У разі настання випадку, що має ознаки страхового, Вам необхідно:
- з місця події повідомити страхову компанію за телефоном цілодобового Контакт-центру:
044-495-95-75
* вартість дзвінка згідно з тарифами Вашого оператора - Потрібно вказати:
- номер договору страхування, а також ПІБ страхувальника;
- дата та час настання події;
- обставини настання події;
- місце події;
- інформацію про пошкодження транспортного засобу
- інформацію про інших учасників
- З метою якісного та швидкого врегулювання події діяти відповідно до рекомендацій оператора контакт-центру;
- Забезпечити документальне підтвердження факту та обставин настання події;
- Протягом 3-х робочих днів з моменту настання страхового випадку надати до страхової компанії письмову Заяву про настання страхового випадку та виплату страхового відшкодування.
Шаблони заяв:
Заява про настання КАСКО Мегаполіс
Заява на виплату КАСКО Мегаполіс
Документи можливо надіслати за адресою info@mpolis.com.ua
Перелік необхідних документів:
- Заяву про настання страхового випадку та виплату страхового відшкодування– протягом 5 днів
- Договір страхування
- Рахунок СТО (при наявності)
- Паспорт громадянина України/ ID карта
- ІПН страхувальника
- Посвідчення водія
- Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу
- Довідку компетентних органів/ або скористуватися ССВЗ (згідно умов договору)
- Фото пошкоджень на вашому авто (при експрес-врегулюванні).
- Надати для огляду пошкоджений транспортний засіб уповноваженому представнику cтрахової компанії
Адреса для листування:
ТДВ «СТ «Мегаполіс»
Stolichne Shosse Street, 103, BC Europe, Kyiv, 03026
НЕРУХОМІСТЬ
У разі настання випадку, що має ознаки страхового, Вам необхідно:
- з місця події повідомити страхову компанію за телефоном цілодобового Контакт-центру:
044-495-95-75
* вартість дзвінка згідно з тарифами Вашого оператора - Потрібно вказати:
- номер договору страхування, а також ПІБ страхувальника;
- дата та час настання події;
- обставини настання події;
- місце події;
- інформацію про пошкоджене майно
- інформацію про пошкоджене майно потерпілих (сусідів)
- З метою якісного та швидкого врегулювання події діяти відповідно до рекомендацій оператора контакт-центру;
- Прийміть всі можливі і доцільні заходи для порятунку і збереження пошкодженого застрахованого майна
- Збережіть вид, стан і розташування пошкодженого майна до приїзду представника страхової компанії
- Забезпечити документальне підтвердження факту та обставин настання події. Викличте компетентні органи: Керуючу компанію (житлоексплуатаційне управління /інші подібні організації), які здійснюють технічне обслуговування систем водопостачання, опалення, каналізації та аналогічних систем.
- Протягом 2-х робочих днів з моменту настання страхового випадку надайте до страхової компанії письмову Заяву про настання страхового випадку та виплату страхового відшкодування.
Шаблон заяви:
Заява на виплату МАЙНО Мегаполіс
Документи можливо надіслати за адресою info@mpolis.com.ua
Перелік необхідних документів:
- Письмову заяву про настання страхової події
- Заяву про виплату страхового відшкодування із зазначенням банківських реквізитів.
- Договір страхування.
- Паспорт громадянина України/ID карта страхувальника (Вигодонабувача) – фізичної особи.
- ІПН страхувальника/ (вигодонабувачу) – фізичній особі.
- Правовстановлюючі документи на майно – технічний паспорт, свідоцтво про право власності.
- Документи на придбання пошкодженого рухомого майна.
- Нотаріально завірену довіреність на представлення Ваших інтересів, якщо інша особа представляє Ваші інтереси у процесі врегулювання збитків в результаті страхового випадку.
- Документ компетентних органів.
Адреса для листування:
ТДВ «СТ «Мегаполіс»
Stolichne Shosse Street, 103, BC Europe, Kyiv, 03026
НЕЩАСНИЙ ВИПАДОК
У разі настання випадку, що має ознаки страхового, Вам необхідно:
- Звернутись до лікаря в лікарню для отримання медичної допомоги та фіксації факту настання нещасного випадку
- Отримайте медичну довідку з фіксацією інформації про випадок
- Протягом 1 робочого дня з дня настання події повідомте страхову компанію за телефоном цілодобового Контакт-центру:
044-495-95-75
* вартість дзвінка згідно з тарифами Вашого оператора - Необхідно вказати:
- номер договору страхування, а також ПІБ страхувальника;
- дата та час настання події;
- обставини настання події;
- місце події;
- З метою якісного та швидкого врегулювання події діяти відповідно до рекомендацій оператора контакт-центру
- Надайте до страхової компанії письмову Заяву про настання страхового випадку та виплату страхового відшкодування.
Шаблон заяви:
Заява життя здоров’я Мегаполіс
Документи можливо надіслати за адресою info@mpolis.com.ua
Перелік необхідних документів:
- Заява про страхову подію
- Договір страхування
- Паспорт громадянина України/ ID карта
- ІПН страхувальника
- Медична довідка
У разі нещасного випадку, за результатами якого відкривалось кримінальне провадження (ДТП, смерть поза лікарняним закладом тощо) додатково надаються:
- постанова про закриття кримінального провадження
- висновок судово-медичного експерта
Адреса для листування:
ТДВ «СТ «Мегаполіс»
Stolichne Shosse Street, 103, BC Europe, Kyiv, 03026
ТЕХНІКА
У разі настання випадку, що має ознаки страхового, Вам необхідно:
- Повідомити в магазин, де Ви придбали товар, за телефоном цілодобового Контакт-центру, що вказаний у договорі
- Необхідно вказати:
- номер договору страхування, а також ПІБ страхувальника;
- дата та час настання події;
- обставини настання події;
- місце події;
- З метою якісного та швидкого врегулювання події діяти відповідно до рекомендацій оператора контакт-центру