ТРАНСПОРТ

У разі настання випадку, що має ознаки страхового, Вам необхідно:

  1. з місця події повідомити страхову компанію за телефоном цілодобового Контакт-центру:
    044-495-95-75
    * вартість дзвінка згідно з тарифами Вашого оператора
  2. Потрібно вказати:
  • номер договору страхування, а також ПІБ страхувальника;
  • дата та час настання події;
  • обставини настання події;
  • місце події;
  • інформацію про пошкодження транспортного засобу
  • інформацію про інших учасників
  1. З метою якісного та швидкого врегулювання події діяти відповідно до рекомендацій оператора контакт-центру;
  2. Забезпечити документальне підтвердження факту та обставин настання події;
  3. Протягом 3-х робочих днів з моменту настання страхового випадку надати до страхової компанії письмову Заяву про настання страхового випадку та виплату страхового відшкодування.

Шаблони заяв:

Заява про настання КАСКО Мегаполіс

Заява на виплату КАСКО Мегаполіс

Документи можливо надіслати за адресою info@mpolis.com.ua

Перелік необхідних документів:

  • Заяву про настання страхового випадку та виплату страхового відшкодування– протягом 5 днів
  • Договір страхування
  • Рахунок СТО (при наявності)
  • Паспорт громадянина України/ ID карта
  • ІПН страхувальника
  • Посвідчення водія
  • Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу
  • Довідку компетентних органів/ або скористуватися ССВЗ (згідно умов договору)
  • Фото пошкоджень на вашому авто (при експрес-врегулюванні).

 

  1. Надати для огляду пошкоджений транспортний засіб уповноваженому представнику cтрахової компанії

Адреса для листування:
ТДВ «СТ «Мегаполіс»
03022, м.Київ, вул. Васильківська, 30Д’, оф.406

НЕРУХОМІСТЬ

У разі настання випадку, що має ознаки страхового, Вам необхідно:

  1. з місця події повідомити страхову компанію за телефоном цілодобового Контакт-центру:
    044-495-95-75
    * вартість дзвінка згідно з тарифами Вашого оператора
  2. Потрібно вказати:
  • номер договору страхування, а також ПІБ страхувальника;
  • дата та час настання події;
  • обставини настання події;
  • місце події;
  • інформацію про пошкоджене майно
  • інформацію про пошкоджене майно потерпілих (сусідів)
  1. З метою якісного та швидкого врегулювання події діяти відповідно до рекомендацій оператора контакт-центру;
  2. Прийміть всі можливі і доцільні заходи для порятунку і збереження пошкодженого застрахованого майна
  3. Збережіть вид, стан і розташування пошкодженого майна до приїзду представника страхової компанії
  4. Забезпечити документальне підтвердження факту та обставин настання події. Викличте компетентні органи: Керуючу компанію (житлоексплуатаційне управління /інші подібні організації), які здійснюють технічне обслуговування систем водопостачання, опалення, каналізації та аналогічних систем.
  1. Протягом 2-х робочих днів з моменту настання страхового випадку надайте до страхової компанії письмову Заяву про настання страхового випадку та виплату страхового відшкодування.

Шаблон заяви:
Заява на виплату МАЙНО Мегаполіс

Документи можливо надіслати за адресою info@mpolis.com.ua

Перелік необхідних документів:

  • Письмову заяву про настання страхової події
  • Заяву про виплату страхового відшкодування із зазначенням банківських реквізитів.
  • Договір страхування.
  • Паспорт громадянина України/ID карта страхувальника (Вигодонабувача) – фізичної особи.
  • ІПН страхувальника/ (вигодонабувачу) – фізичній особі.
  • Правовстановлюючі документи на майно – технічний паспорт, свідоцтво про право власності.
  • Документи на придбання пошкодженого рухомого майна.
  • Нотаріально завірену довіреність  на представлення Ваших інтересів, якщо інша особа представляє Ваші інтереси у процесі врегулювання збитків в результаті страхового випадку.
  • Документ компетентних органів.

Адреса для листування:
ТДВ «СТ «Мегаполіс»
03022, м.Київ, вул.Васильківська, 30Д’, оф.406

НЕЩАСНИЙ ВИПАДОК

У разі настання випадку, що має ознаки страхового, Вам необхідно:

  1. Звернутись до лікаря в лікарню для отримання медичної допомоги та фіксації факту настання нещасного випадку
  2. Отримайте медичну довідку з фіксацією інформації про випадок
  3. Протягом 1 робочого дня з дня настання події повідомте страхову компанію за телефоном цілодобового Контакт-центру:
    044-495-95-75
    * вартість дзвінка згідно з тарифами Вашого оператора
  4. Необхідно вказати:
  • номер договору страхування, а також ПІБ страхувальника;
  • дата та час настання події;
  • обставини настання події;
  • місце події;
  1. З метою якісного та швидкого врегулювання події діяти відповідно до рекомендацій оператора контакт-центру
  2. Надайте до страхової компанії письмову Заяву про настання страхового випадку та виплату страхового відшкодування.

Шаблон заяви:
Заява життя здоров’я Мегаполіс

Документи можливо надіслати за адресою info@mpolis.com.ua

Перелік необхідних документів:

  • Заява про страхову подію
  • Договір страхування
  • Паспорт громадянина України/ ID карта
  • ІПН страхувальника
  • Медична довідка

У разі нещасного випадку, за результатами якого відкривалось кримінальне провадження (ДТП, смерть поза лікарняним закладом тощо) додатково надаються:

  • постанова про закриття кримінального провадження
  • висновок судово-медичного експерта

Адреса для листування:

ТДВ «СТ «Мегаполіс»
03022, м.Київ, вул.Васильківська, 30Д’, оф.406

ТЕХНІКА

У разі настання випадку, що має ознаки страхового, Вам необхідно:

  1. Повідомити в магазин, де Ви придбали товар, за телефоном цілодобового Контакт-центру, що вказаний у договорі
  2. Необхідно вказати:
  • номер договору страхування, а також ПІБ страхувальника;
  • дата та час настання події;
  • обставини настання події;
  • місце події;
  1. З метою якісного та швидкого врегулювання події діяти відповідно до рекомендацій оператора контакт-центру
DO YOU HAVE ANY QUESTIONS? ORDER CONSULTATION